RASPORED PRIKAZIVANJA FILMOVA ZA VIKEND 22. – 23. TRAVNJA

mali šef

(THE BOSS BABY)

Žanr: animirani, komedija, SINKRONIZIRANO!

U kinima od: 06.04.2017.

Trajanje: 97 minuta

Uloge: Luka Peroš, Mladen Vasari, Ronald Žlabur, Mila Elegović, Marko Makovičić, Roko Krasovac

Sadržaj: Sedmogodišnji dječak Tim ljubomoran je na svog novog mlađeg brata, kojeg njegovi roditelji obožavaju. Međutim, Tim uskoro otkriva veliku tajnu svoga brata te će se morati udružiti zajedno s njim, kako bi svaki od njih ostvario svoj cilj. Mali šef je urnebesna priča o utjecaju dolaska nove bebe u obitelj, ispričana iz perspektive maštovitog sedmogodišnjaka. Ova originalna komedija o važnosti obitelji privući će sve generacije.

Subota i nedjelja u 19:00 sati

MALI GANGSTER

(De Boskampi's)

Žanr: komedija, obiteljski

U kinima od: 20.04.2017.

Trajanje: 102 minuta

Uloge: Thor Braun, Henry van Loon, Meral Polat, René van 't Hof

Sadržaj: Jedanaestogodišnji Rik stalna je meta zajedljive djece iz susjedstva, a njegov tata – koji bi, kako smatra Rik, ovom maltretiranju trebao stati na kraj – izgubljen je slučaj. Nakon što tata dobije novi posao, otac i sin sele u novi grad, a Rik to vidi kao priliku za novi početak. Novim prijateljima predstavlja se kao sin mafijaškog vođe, a svoj styling korjenito mijenja kako bi što više nalikovao sinu jednog gangstera. No, što ako se njegove laži okrenu protiv njega? Šarmantna i zabavna komedija o odnosu oca i sina temeljena je na istoimenom uspješnom romanu za djecu autorice Marjon Hoffman.

Subota i nedjelja u 21:00 sat

IZGUBLJENI GRAD Z

(The Lost City of Z)

Žanr: akcija, avantura, biografski

U kinima od: 20.04.2017.

Trajanje: 141 minuta

Uloge: Charlie Hunnam, Tom Holland, Robert Pattinson, Sienna Miller

Sadržaj: Britanski arheolog Percy Fawcett je 1925. godine krenuo u istraživanje amazonske prašume kako bi pronašao antičku civilizaciju i otkrio jedno od najvažnijih otkrića ikada. Europljani su stoljećima vjerovali da džungla krije kraljevstvo El Dorada. Istraživači su najčešće umirali od gladi i bolesti ili su ih ubili Indijanci, i tako ostavili čovječanstvo u uvjerenju da je Amazona stvarno nenaseljena. No Fawcett se godinama pripremao za taj put. Grad „Z“, navodni El Dorado, opsesija je mnogih istraživača, arheologa, pustolova. No svaka ekspedicija koja ga je pokušala pronaći okončala je katastrofom.

Ulaznice po cijeni od 20,00 kn za  predstave u 16:00 sati (2D i 3D)  te 20,00 kn za večernje predstave (3D predstave 25,00 kn) u prodaji na blagajnama kina jedan sat prije početka svake predstave.

Radno vrijeme blagajni kina je petak od 17:00-21:00 sat, subota i nedjelja od 15.00-21:00 sat.