RASPORED PRIKAZIVANJA FILMOVA ZA VIKEND 24.-26. VELJAČE

ANKA

(Anka)

Žanr: dječji igrani film

U kinima od: 23. 02. 2017.

Trajanje: 90 minuta

Uloge: Eric Cantona, Cvita Viljac, Anđela Ramljak, Rade Šerbedžija, Linda Begonja, Vuk Kostić, Nikola Kojo, Žarko Savić, Goran Grgić, Jelena Lopatić, Petar Mirčevski

Sadržaj: Dječja bajka, smještena u srednjoj Europi početkom prošloga stoljeća, ANKA je priča o djevojčici iz sirotišta koju posvaja bogata rođakinja. Nedugo nakon Ankina dolaska otmjena rođakinja pokazuje drugo lice te razočarana i utučena Anka bježi, želeći se vratiti u sirotište. Put je dovodi do ciglane okružene visokim stablima i neobičnom prirodom. Grubih lica i velikoga srca, ciglari joj daju novi privremeni dom, daju joj sobu buntovnoga ciglara Brazilijanca, siročeta poput nje, koji je završio tu noć u zatvoru zbog kavge koju je započeo u seoskoj krčmi. U ciglani u dubini šume, s ovozemaljskim životom isprepliće se začudni, bajkoviti, svijet šumskih bića, koja vide samo djeca bujne mašte…

Petak, subota i nedjelja u 18:00 i 20:00 sati

T2 TRAINSPOTTING

(T2 Trainspotting)

Žanr: drama

U kinima od: 23.02.2017.

Trajanje: 117 minuta

Uloge: Ewan McGregor, Robert Carlyle, Jonny Lee Miller, Ewen Bremner

Sadržaj: Prvo se ukazala prilika… Zatim je stigla osveta. Prošlo je dvadeset godina. Mnogo toga se promijenilo, ali mnogo toga je ostalo potpuno isto. Mark Renton (Ewan McGregor) vraća se na jedino mjesto koje je ikada mogao zvati domom. Svi ga čekaju: Spud (Ewen Bremner), Sick Boy (Jonny Lee Miller) i Begbie (Robert Carlyle). I drugi stari prijatelji također ga čekaju: tuga, gubitak, radost, osvega, mržnja, prijateljstvo, ljubav, čežnja, strah, kajanje, samo-destrukcija i smrtna opasnost… Svi su se skupili kako bi mu poželjeli dobrodošlicu. Po drugi put.

Ulaznice po cijeni od 20,00 kn za  predstave u 16:00 sati (2D i 3D)  te 20,00 kn za večernje predstave (3D predstave 25,00 kn) u prodaji na blagajnama kina jedan sat prije početka svake predstave.

Radno vrijeme blagajni kina je petak od 17:00-21:00 sat, subota i nedjelja od 15.00-21:00 sat.